مجله رهام تک

بهترین دزدگیر اماکن خارجی چیست؟

دزدگیر اماکن خارجی

با توجه به افزایش سرقت از منازل و اماکن ، متقاضیان به دنبال تامین امنیت محیط خود هستند ‌و در این بین بهترین سیستم حفاظتی برای آنان قطعاً دزدگیر اماکن می‌باشد. ‌یکی از اصلی‌ترین سوالات افراد هنگام تهیه دزدگیر اماکن این است که بهترین دزدگیر اماکن خارجی کدام برند می باشد؟همچنین پیشرفته ترین دزدگیر منزل چه برندی است و چه ویژگیهایی دارد؟

دزدگیر ها در انواع و مدل‌های گوناگونی عرضه می‌گردند و بهتر است قبل از خرید نسبت به برندها شناخت اولیه داشته باشید تا بتوانید محصولی مناسب تهیه کنید. با وجود برندهای متعدد، دیگر نمی‌توان به همه آنها اعتماد کرد و این قضیه فقط مختص به برندهای ایرانی نمی‌باشد بلکه در برندهای خارجی نیز دزدگیرهای اماکن با کیفیت و جنس ضعیف وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی آشنا کنیم تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

بهترین برند خارجی دزدگیر و ویژگی های آن

با توجه به شرایط اقتصادی ایران و وجود تحریم‌ها ، تنوع محصولات خارجی در ایران بسیار پایین است و کمتر دزدگیرهای اماکن خارجی اصلی و معتبر در بازار وجود دارد و بسیاری از سودجویان دزدگیرهای چینی بی‌کیفیت را با نام‌های گول زننده به جای دزدگیر خارجی و اروپایی به فروش می‌رسانند. اما بهترین دزدگیرهای اماکن خارجی که در ایران وجود دارد، دزدگیر پارادوکس است که ساخته شده توسط کشور کانادا و با کیفیت بسیار عالی میباشد.

این محصول به دلیل قیمت بالایی که دارد بیشتر در فضای بانک‌ها، مراکز نظامی، دولتی ،طلا فروشی‌ها و مکان هایی  که نیاز به امنیت زیادی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و در منازل مسکونی استفاده از آنها چندان به صرفه نیست.بنابراین اگر قصد خرید دزدگیر منزل را دارید میتوانید با مشاوران رهام تک مشورت نمایید.

تنوع دزدگیر اماکن پارادوکس بسیار بالاست، اما بهترین و به روزترین مدل این کمپانی دزدگیر اماکن پارادوکس سری ماژلان maglaan است. این سیستم ،امنیت اماکن را بدون خاموشی سیستم و کارکرد در ۲۴ ساعت شبانه روز محیا میسازد.

سری ماژلان پارادکس

این دزدگیر اماکن ترکیبی از امنیت ،ارتباط بیسیم ،نصب آسان و ویژگی‌های جذاب و بالا برای مصرف کنندگان است. با توجه به روز رسانی که در این دزدگیر اماکن شده است نصب آن توسط متخصصین به سرعت و به سادگی در محل صورت می‌گیرد.برای نصب و برنامه دهی به این دزدگیر از منوی easy to follow بهره گرفته می‌شود و با اضافه کردن کنسول‌هایی مانند mg ۶۱۳۰/۶۱۶۰ به پنل ماژولان که یک سیستم امنیتی بیسیم است ،ویژگی‌های خاصی مانند مرکز پیام خانوادگی  و رادیوی FM را با کیفیت بالای صدا و امنیت  و ظاهر زیبا ترکیب می‌کند.

استفاده هم زمان از دزدگیر منزل با دوربین میتواند امنیت را در خانه شما افزایش دهد، و در صورتی که دزدگیر بی دلیل آژیر بکشد، میتوانید با مشاهده محیط  ببینید که آیا سرقت درحال وقوع است یا خیر.

کنسول سیمکارتی ماژلان پارادکس

دزدگیر اماکن پارادوکس ماژولان دارای ویژگی live mode حالت زنده است که به کمک آن می‌توان تصویر زون‌ها و موقعیت سیستم را به صورت زنده دریافت کرد. این دزدگیر اماکن خارجی قابلیت پشتیبانی از ۳۲ زون بیسیم و باسیم را دارد و دارای سه شماره تماس برای مرکز مانیتورینگ و ۵ شماره تماس خصوصی و یک شماره پیج است و به علاوه ,  قابلیت پشتیبانی از فرمت گزارش دهی cd را نیز دارد و می‌تواند تا ۲۵۶ واقعه را در حافظه خود ذخیره کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *